Happy new year!!

Okej då är det mesta avklarat..
Josse å jag var å shoppade gärnet idag on the town..
Håller på att packa oxå lite smått.. Men som alltid annars tar jag med mig alldeles för mycket saker så jag ska försöka att packa normalt..haha kommer aldrig hända :P


Jag har så mycket ilska och tårar i mig att jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Jag försöker kontrollera mig men det är inte så jävla lätt.. Sen blev det en liten ändring i planeringe som inte gjorde  saken bättre.. men jag behövde bara andas lite så gick det över.. Men de andra går inte bara andas igenom.. Jag vill bort, långt bort.. helst nu.. men ska vänta till i morgon då blir det Klimpfjäll..
Men jag vill fly nu.. men vart?? jag orkar inte längre..
Jag fattar inte hur man kan vara så omogen, så jävla barnslig... När det lixom förstör..
Jag fattar ingenting..
Jag vill bort, bort bort..
Snälla kan inte nån bara komma å hämta mig.. Just for to night..


Okej positiva tankar nu...
Snart är det ett nytt år. Detsamma som att man kan börja ett nytt liv om man vill..
Hmm, undra vad man ska ha för löften då?? Några som jag håller för mig själv och några som jag delar med mig.. Fast jag har lite problem med båda.. Jaja det blir alltid nåt..


Kanske jag ska berätta lite om juldagen... Inte för att det finns så där jätte mycke att berätta men det var gasnak mycket folk.. Nästan föör mycket.. Tappade bort alla på engång å ja träffade dom inte på nästan hela kvällen. Blev ganska drunk oxå där i mitten på kvällen,haha  oh lordi..
Sen var det några mongokillar som trodde dom vara aptuffa å knappte kort på oss hela tiden. i smyg typ.. rätt i fejan. usch, vilka knäppisar..
Ja men kvällen i säg var hyffsat kul. Okej iaf..

Ja men jag återkommer väl later..

ha de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback