Luffen!!

Sitter nu i Barcelona pa varat Hostel.. Har 30 minuter pa mig attt skriva lite.. Idag har vi legat pa la playa.. Skont som tusan.
Har brant mig typ overallt. Men i morgon far jag inte sola for jag ater nat pencillin som jag fatt av lakaren idag pa stranden.. Har kanske fatt nan slags allergiskreaktion av nat haha ingen som vet vad jag har.. men utslag har jag.. jaja.. blir sakert bra:D

Som sagt nu ar man i Barcelona.. Paris i morgon. Det ska bli skit kul. Disneyworld here we come!!
Innan det var vi i Rom, Venedig och Nice..

Vi har kul!!!
Men langtar hem till varan goda mat..
Vatten o brod galler nu :P



Puss puss
hoppas allt ar bra i Svergie..

Saknar er alla!!

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

sakna du ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback