Who is holding my future?

Idag blev det mjukglass och killspaning..
Lovely!
Det är helt underbart när solen är framme, man får sånna feelings!
image74image75


Alltså det är helt sjukt hur mycket vå låter när vi ser en fining..
Vi bara skriker rätt ut, råkar pekar, råkar heja, skrattar å ja är helt galen..
Det är inte lätt att vara snygging i den här byn.


Var å rotade i kläderna som mamma hade på vinden idag..
Blev lite besviken trodde det skulle vara skit bra. Men icke. Var väldigt klent.
Hur ska jag hitta 80-tals kläder till på torsdag???
Help me!



Jag och mamma satt å pratade om framtiden ikväll.
Vad som komma efter detta liv, nä men efter skolan..
Vill jätte gärna flytta men kommer nog att behöva vänta ett tag.
Efter luffen känns det som om jag kommer börja om mitt liv från noll.
Typ inget jobb, inga pengar, inga vänner ehh, no life med andra ord..
Så ja det blir väl att förska hitta jobb nånstans här eller stan kanske.
Bor jag kvar här flyttar jag nog ändå till egen lägenhet.
Kan omöjligt bo med mor å far ute i Tännviken, nepp det känns helt fel.
Jag måste utvecklas :P



Nu måste jag sova innan jag däckar!!
image76

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback