Strawberrydream..

Idag har jag tränat å solat..
Å gissa vart Susanne Wennberg blev rödast..
Jaa, på rumpan. Skinkorna ser ut som två jordgubbshalvor.
Väldigt attraktivt!!
Nää nu ska man inte ha någon snygg hollywood bränna inte.
Big no no
Now you should looke like a strawberrydream..
Åhh, yes!



Hmm, är helgen räddad nu.?
Njaa, känns som jag ställer in mig på nåt som inte kommer att hända.



Jag har absolut ingen aning vad jag ska göra ikväll.
Alla är istortsett med sina pojkvänner.
Å här sitter jag som en mögelost.
Please come and save me!!




Lycka till stumpan!
Allt kommer gå skit bra!



I mitt horoskop idag stog det så här
Det som föranlett en dispyt som pågått en tid känns inte längre lika aktuellt.
Tvillingar på resande fot kan nu få det mycket trevligt.
Hmm, ja du bäst faan att det där stämmer.
Det första känns faktiskt som att det är rätt men det andra vette tusan.
But time will tell.


Nää men nu ska jag väl fördriva tiden med nåt extremt roligt.
typ som att.....
ehh...
ja nåt mega bra iaf..


over and out!

Kommentarer
Postat av: sarre

fasen ja som ska på en liten resa, iaf till junsele :)

2007-04-27 @ 19:20:10
Postat av: Josefinalina

you are my sunshine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback