söndagsdepression...

Igår var det v-mina för hela slanten.
Var helt okej. Vi dansade mycke å jag blev väl lite rund under fötterna. Eller så var det skorna:P
Men det var väääldigt lite snyggballar.. Typ inga alls faktiskt.
Kom bara fram fula, konstiga å ja fula ballar. som hade en fet prilla under läppen å sa konstiga raggningsrepliker..
Nää, det var inget för oss.
Vi saknade faktikst lite dom som var där förra gången.

Men nu har jag å josse komme på världens grej.
Vi ska en roadtrip runt alla byar å festa.
Brudar e ni på??
Vi ska nog hitta guldklimparna vi.
Nånstans måste dom ju vara..


Åhh, den jäkla balen.
Visst det ska bli kul men samtidigt känns det väldigt "jobbigt" oxå.
Det är så mycke som går fel hela tiden.
Varför ska det vara så svårt för vissa??
Okej, nu har jag klänningen. Som jag inte är heelt nöjd med. Men jag hade inte så mycket till val .
Men det här jävla kavaljern kan ju slänga sig i väggen.
Jävla balle.
Åhh, va less jag blir.
Mmm, vi får väl se hur detta slutar.









Jag får sån panik att jag nästan skakar.
Jag är så extremt jävla korkad.
Jag kommer inte kunna hålla tårarna borta.
Jag lär mig tydligen aldrig av mina misstag.
Nu får det vara nog!!


Jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback