monster..

Tur att denna skolvecka snart är slut. Bara i morgon och kanske torsdag kvar.
Är inte riktigt mig själv..
Hettar lite väl snabbt just nu.
PMS monster.. 


I want to be happy!


Ena stunder skäller min mamma på mig för att jag kör som en balle.
Sen en korsning senare..
- Du kör bra susanne..
Ehh, vadå dubbelmoral..
Blir smått less på detta tjatande å klagande å gnälland all the time..



Jag hatar alla skolarbeten.
Har ett par att ta igen oxå.
Ambitionen måste komma tillbaka.
Eller bara komma rättare sagt..



Flakfest i morgon i stan.
Som jag inte ska på..
Lite tråkigt.
Men det kändes så jobbigt att fara dit, göra sig snygg, bli full..
Ja allt de där som man gör..
Har inte tid att missa skolan heller så.. det gör sig självt.




Utomlands??
Yes, I want to..
But, bikinifit...
Not really!!
image66



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback