klump..

Gick bättre än jag trodde.
Det var nog bra trotsallt.
Men många tårar rann.
Det gick bara inte att hejda.



Ikväll blir det bio.
Linas kvällsbok, eller vad den nu heter.
Hoppas den är bra. Fast spela roll, bara kul att göra nåt annat.


Alltså världen har vänds upp å ner tror ja..
Jag blir helt chokad av vilka det är som ska gå på balen tillsammans.
Det går bara inte ihop i min värld.


Helt otroligt hur ni igen kan förstöra.. Ni två kommer alltid ivägen på någe vis.
Det är faktiskt helt sjukt.
Jag losar ännu en gång.
Snart börjar jag tro att det är på vilja..


Nu ska jag väg å träna.
Men måste väl förska få i mig lite mat så jag inte svimmar eller nåt:P
Svejs!



Tack för att jag fick lätta mitt hjärta i mårse.
Vet att det inte var någon rolig börda att höra men kunde inte längre.
Tack för att du finns min vän!

Älskipälsk!


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Jag finns alltid här, dynget runt. Jag är till för att finnas där, vad annars har man vänner till? =) You are my starshine, sunshine, whatever. :P Kiss and älsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback