haha, vilken tabbe..

Jaaa men den där bion gick ju väldigt bra.. Eller inte!
Haha, fy faan vilken tabbe.
Det är inte många som gör en sån korkad sak.
Vi brudar har bestämt att vi ska träffas 19:10 utanför SAGA. Filmen började 19:30 så det blir ju bra tänker vi...

Jag å josse går på konsum för att handla nåt till bion.
Sen skulle vi ta ut pengar.
Och då går vi förbi affischerna där det står om bion.
Jaa å vad får vi se att bion börjar 19:00..
WHAT!!!

Springer till automaten.
Jag ringer Jennie, svarar inte.
För hon kommer tutandes på storgatan, svänger in till oss..
Vi hoppar å skriker..
Bion började 7!!!
Den har redan börjat!!
VA??
haha, ni skämtar.
Men sen måste alla ta ut pengar så vi gör det snabbare än snabbt..
Hoppar in i jennies bil å kör fort som tusan till saga.
Jag e snabb ut å lubbar till dörrarna å rycker i alla.
Dom e stängda!!
What!!
Det är affischer där oxå..
Jag läser lite kvickt..
-ehh, biograf vågen e väl på folkets hus..
hahahaha.
Då springer vi tillbaka till bilen kör med sirenerna på till folkan..
Springer som maratonlöpare in och ja..
Vi inser att filmen såklart redan börjat å att insläppet har dom klappat igen.
Så det var bara att ja gå hem..

Men skoja om vi skratta..
Mest saarinen
Haha, vilken tabbe.
Ibland undrar jag om jag bor i Strömsund..
Men som sagt jävligt roligt var de.

Men vi for på solbacken å hyrde film i ställe.
Så vi överlevde..

HAHAHAAHA!!




Ibland tänker inte jag innan jag pratar.
Eller jo jag säger det jag tänker å inte det jag tänkte säga..
hänger ni med??

Jag e ett pucko..

Hela den här dagen borde jag bara har varit tyst.


Nu ska jag sova.
Natti!!



Jag, Josse, Jennie och Alex.

Vi vet vad vi håller på med vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback