dimmigt..

Igår fick jag återigen kraven av min Far hur fjåsen ska va.
Han måste tydligen vara snickare.
-De e bare å gå på ett bygge de å hitt en.
Ehh, ja men va lätt.... bara haffa tag i en snygging å säga att han e min.
Blev faktiskt arg på pappa då..
Han vet ju inte vad han snackar om...

Men ska just jag få dessa krav.
Sandra fick inga å inte Benny heller..
Ja men gör det hela lättare för mig bara..
För det är ju inte nog svårt som det är redan...



Horoskopet idag:
Lördagen blir romantisk men inte riktigt bra förrän på kvällen,
först då kan du slappna av ordentligt.


Ja men det låter väl bra.. typ..
Ähh, det blrukar inte stämma för mig när det är romantik med i bilden.
Ma få väl se..



Meen jennie svara på ditt sms.
Jag å josse lever i en dimma nu.
We know nothing.
som vanligt




Nää nu måste jag packa alla 0-5-10-40-100-800 sakerna som ska med till villis.
See you later!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback