det var fort gjort..

Att fara till villis gick ju extremt fort.
Vi kom dit, vi grillade, vi söp till, vi sminkade oss, for på hotellet, sjöng, hångla, dansa, skratta, sa konstiga saker, ja sen for vi hem... typ..

Men kul hade vi ju. Jag var ju lite tjurig mestadels men ähh, josse å jennie kunde roa sig ändå..
Haha, vi hördes mer än han som sjöng. Väldigt många kollade på oss iställe, de var lite roligt...
We know how to have fun!


Han tror att jag ska komma dit på min student bara för att vadå, träffa han..
Ehh, inte en chans grabben. You are not that special..


Det bästa var nästan när vi kom hem på natten och åt mat,pratade och kollade på när Josse fick fnatt och började cykla på spinncykeln. Ehh, ja hon gjorde det faktiskt.. haha..


Nä nu e jag trött på de här.. På dom.
This is the end!.
Men flickor hade jag inte rätt hela tiden. Tror faktiskt ni måste inse att jag vet vad jag snackar om..


All wrong for me. Fun but wrong.



Bilderna finns på josefinalina.bildagboken.se



It´s just me now. And damn it feels good!


Ikväll blir det grillning och sen vidare till Hörnet.
hmm, måste hitta en förpärla. but where??


Nää nu måste jag strukturera om packningen..
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback