Det är något konstigt som händer just nu...

Just den här veckan har varit ganska händelserik för några utav oss.
Och det har bara handlat om killar. Såklart!
Det bara händer saker som vi inte riktigt kan hantera.
Både bra och halv dåliga saker..


Trodde det skulle vara ett helt vanligt sms.
Meeen så var inte fallet.
Det var ju lixom Han. Eller ja inte the guy men det var iaf en han.
Blev glad och vääldigt paff..
Nu fattar jag ingenting.
Nää, vi lever helt två olika världar. Det är som natt å dag.
Det finns bara en sak han vill.. Just one thing..
And he´s not gonna get it from me.
Han betyder då inte mer för mig än vad jag gör för han.
Jag har nog lärt mig lite gran på mina misstag.
And now i´m stronger..





Tanken jag tänkte var så jävla fel.
Den bara dök upp och det kändes som jag kunde få frihet.
Men jag vet att det inte är rätt väg att gå.




Vart är min baldate?
Gone..






Det var roligt att få ett samtal av er..
Jag blev glad.
Jag fick tillåme följa med fast jag hade pyjamasen på, haha.
Men kanske vi kan ragga nån annan kväll, me want that!




I lördag var jag å josse förföljd och utstirrad.
Ja det var verkligen en hel mysko kväll.
Snygga ballar, fula ballar och konstiga ballar.
Det bestog kvällen av..
Haha, men väldigt kul var den...



Sleeping time...

Over and out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback