50-dagars!

50-dagars igår. Gansak bra kväll.
Fast roligast var ju när vi hos Alex å hade aerobic å vi tog massa knäppa kort å alltl var bara så jävla roligt..
Hörnet var väl okej, men det blev splittring i gruppen som det oftast blir å alla for åt alla håll..
Jaja, men det kommer fler fester:P

I mårse mådde väl jag å josse ja inte så bra..
Haha, jag satte mig upp i sängen men var ganska kvick med att lägga mig ner igen.
Alldeles för hög höjd för tillfället..
Vi var inte så fräsch med andra ord.
Pappa kollade på oss med en väldigt konstig blick..


När man är onykter gör man väldigt konstiga saker.
Sms folk, skriva en lovenote till nån och he fast den på hans bil, säga väldigt osmidiga saker om andra, även om sig själv, gå in på för djupa saker, prata ihjäl människor, anmäla sig till en tävling man verkligen inte kan nåt om, bli arg och världigt tvär mot vissa människor, försöka ge smarta råd , tappa bort en jacka som man egentligen inte tappade bort även fast den nu är spårlöst försvunnen.. etc..

Ja allt detta gjorda jag igår kan man säga.(och mycke mycke mer)
Det var ett par saker igår som inte skulle ha hänt. Alltså det är tekniskt omöjligt, i min värld men tydlgen inte i deras.
Vilka jävla puckon det är vad jag har att säga.!



Men HUR är det möjligt att min jacka är borta??!!
Jag hämtade ut jackan, tog på mig den, flöjde runt lite och tog av mig jackan hemma.
Idag när jag ska ta på mig jackan finns den inte nånstans.
Den är spårlöst försvunnen!!!
Jag förstår ingenting!!
Vart fan är den?
Har letat i heeela huset, den finns inte.
Men jag är 200% säker på att jag hade på mig den när jag kom hem, att jag tog av mig den hemma.
Jag har ringt runt till folk som var här då på natten om dom har råkat tage den eller bara vill spela mig ett spratt å döda mig långsamt.
Men nää, inget vet nåt!!
Jag är nära till tårar alltså..
Detta är tekniskt omöjligt!!
Please help me!!



Måste väl försöka sova.
Kanske drömmer om vart den finns..
I wish!






"Nästa helg kommer vi.
You have been warned!
Puss på dig :)"


Va? Hallå, jag kommer juh dö!!
I can not handle this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback