Today is the day..

Idag har varit en jobbig dag. Började med mega stress, hann tydligen bli bortskämd på att pappa var hemma från jobbet en vecka, och i samma sekund som jag kommer in på skolan i mårse fick jag huvudvärk.. Sen har jag varit helt tom i huvet hela dagen. Mer än vanligt iaf.. Ajja det är väl bara att fortsätta dagen...

Today is the day, när jag å Josse börjar vårat nya, friska, hälsosamma liv. Yes!! Går väl si så där. Har råkat äte lite tårta men den är slut nu så problemet löst. Men har ändå varit liiite duktig idag. Var ner på gymmet å tränade en timme.
Men det jag inte förstår är hur jag ska klara mig utan choklad. Hur??!! Det är ju nästan som min drog. Shit.. Nä men jag ska klara detta.  Josse får straffa mig hårt annars..hehe.


Saknar min Madde nu. Har ingen gå-kompis. Tur att du snart kommer hem. I hope!!

Har kommit på det att vänner det betyder verkligen allt. Vem behöver nåt annat.. Är så glad att jag har de vänner jag har. Och är så glad att jag går i den klass jag går i.. Finns nog ingen bättre..


Pongo och Bongo    
I need Josse as much as the air I breathe..



Over & Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback