Seg vecka...

Denna vecka har inte varit någon bra vecka. Och det lejjsamma är att den inte är slut än. Men snart så..
Har bara varit trött å arg å sur å allt.. Men som tur är har jag fått skratta med mina underbara friends. I love you!!

På fredag åker jag nog till syster yster. Saknar ju mina gullrumpor Isak  och Elina. Myspys! Mina sötnosar
Är de inte underbar så säg!!

Men det är lite synd  ändå att jag ska till stan för då kan jag inte kan vara med brudsen. Jag som ville ha girlsnight och filmmys. Men det får bli en annan gång..
Åhh vi har så mycket planer nu framöver så jag vet inte hur vi ska hinna med allt. Meen vi kommer nog på ett sätt.. Haha shit så kul det ska bli!!

Nää nu måste jag skriva lite mer på redovisningsgrejset vi ska ha i morgon för 9:orna... Jobbigt..

Over & Out // Suss

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Sötisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback