Make me smart!!

Den helg har gått extremt fort.. Har haft det rätt så bra. Var ju i stan hos syster yster å myste med "mina" barn. Sen följde syster med hem. Det var längesen hon var här hemma själv.. Kuligt men ovant =).

Ja i helgen har jag saknat Josse oxå men vi fick träffas idag.=).

Jag vill inte gå i skolan längre men det är så värst länge kvar och det skrämmer mig. Jätte mycket!!
God, vad ska jag göra sen.. Flytta nånstans, men vart?. Utbilda mig till nåt bra, men vad?
Får lite panik faktiskt...
Men får ännu mer panik över balen å vem man ska gå med.. Det e väl ingen som vill gå med mig juh.. Suck!


Alltså det är så himlans mycket nu så jag blir helt tokig. Vet inte från vilket håll jag ska börja... Blir trött i mitt huvud!! Please help me someone!! Make me smart!!


Jag måste försöka komma ihåg att ta med mig kamerna nu på skolan så man kan knäppa lite å ha massa minnen av denna tid nu som är kvar av skollivet..Remember!

Nä nu orkar jag inte mera... See you!!

Over & out // Miss S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback