Yes!!

Marcus vann!!
Yes! helt rätt...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag.. Så jag blandar väl en jävla massa!:P
Nån gång denna vecka tror jag att jag ska fara till stan å handla julklappar, försöka iaf.. Bara gå själv å hitta åt alla.. Måste skriva lista vad jag ska köpa till alla oxå, suck!
På lördag ska jag vara barnvakt åt mina små gullrumpor =)
Ska bli kul. Elina börjar bli såå stor nu. Går så himlans fort..
Mina sötnosar

Mamman Sandra å Pappan Daniel
Sandra och Daniel
Detta är när syster fyller 30.. Det kan man ju verkligen inte tro!!


Hahaha måste visa det är kortet visst är jag å Agnes snygg. Det är på våran Varm å kallköks lektion..
haha!
Mössorna är såå otroligt ful!!!!


Just nu sitter nog Josse på älgpasse och förhoppnigsvis så fryser hon inte och att det händer lite action för henne.. Haha läste på hennes press på lunar
"Jag tror att jag är kär i Susanne Wennberg.
men jag är inte lesbisk för det."

Haha Josse är en av de bästa jag känner, helt underbar.
135094-5
Vild och Vacker!
 det ska vi vara på nyår!!


Här är josse mästerfotograf=) Som vanligt!
Brudarna!
Andra vackra bruds.
Sussi, Me och Hannis:D
Johannis fattas tyvärr på bilden för hon tar ut pengar..


Nää nu ska jag göra lite nytta..

Ses alla glada!

Over and Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback