Äntligen!

Yes, nu har man fått tilbaka datorn. Känns bra som tusan. Tur syrrans kille kan det här med datorer..

Ja å igår va ma till hoting å.. Gick ganska smärtfritt. Det var kul..
Pappa körde oss Bergmanså den vägen var inte den lättaste kan jag säga.. Slingrig, hal väg in i skogen.. haha först så stannde vi vid fel hus. Tur pappa vet lite om vägarna i hoting.
Sen bar det av till nån. Där var det jävligt mycke folk men inte så många man kände direkt.. Mest brudar som hade för lite kläder. Var nästan som att skulle kunna gå utan..
Ja men vi var där ett tag och satt å skvallra om vem som hade varit med å vem å ja sånna saker:P

Men sen skulle man ju väg å däns. A josse å je dansa så svett´ rann. nä inte riktigt kanske men varmt blev det kan jag säga. På alla danser finns det alltid nån kille som absolut inte kan dansa. Som är helt utan taktkänsla. ja på även denna dans fanns det en sådan. Å jag å josse råkade ut för han. Herregud, han bara snurra runt, runt,  runt. Noll koll..

Ja men kvällen var iaf bra men den gick väldigt snabbt. för snabbt.
Å när vi kom hem så svullade vi stutan å bullan. Gott de!




Josse jag e glad att vi hade lite deeptalk igår. Du kan alltid säga allt till mig och det kommer stanna hos mig. Enda in i graven!
Because you are my soulmate  






Nä men nu ska man göra nåt annat. 
Pussisar<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback