Ångest...

Jahopp då var man i stan... Händer rätt så ofta  nu=) Åhh isak har blött jätte mycket näsblod nu oxå, fulla sängen. Hoppas att inte det händer allt för mycket i morgon när jag e barnvakt, just snyggt om jag svimmar, haha.. Men pappa kommer oxå vara här så det löser sig nog..

Ibland önskade jag att man kunde vrida tillbaka klockan. Och att jag kunde göra om vissa saker. Det är en väldit jobbig känsla, tär inom mig... Varför ska jag vara så jävla dum för. Jag vet ju exakt men ändå lyssnar jag inte på mig själv. Faan blir så hatiskt. Redan har man ångest över sina val, jamena har ju ett par val kvar att göra i livet. Kommer det bara bli värre eller kommer jag verkligen lära mig..?!

Får ångest och panik över allt som ska göras i skolan just nu. Har ungefär 700 saker som ska göras innan jul. Jag förstår inte hur alla lärare kan tro att vi ska vara bäst i just deras ämne... Jag blir tokig. Verkligen.


Jaja nu börjar det blir livat här igen. Elina skriker och Isak är som om han skulle gå på knark..
Ja men vi hörs sen..

Pussis<3

Josse soon we are going to be vild å vacker
Powerskoan å långfillefjångan <3
That is true love!

Dagens ord: Fillefjånkare =P


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

That is love. =) Pussis min strumpa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback